SUSIEKITE SU MUMIS: +370 685 06 774 | info@42studio.lt

Kodėl neverta lyginti senos svetainės su naująją ?

Kodėl neverta lyginti senos svetainės su naująją ?

Kuriantis elektroninę parduotuvę, ar tinklalapį dažna klientų klaida jog jie lygina senąją svetainę su nauja. Tačiau tai yra žąlinga ir klaidinga tam tikrais atvėjais, kodėl ?

Turint senąją svetainę ir jau gavus naujos prisijungimus prie administravimo aplinkos, pirmi dalykai ką daro klientas lygina esamą su sena. Tačiau dažnai kuriant naująją nebūna nei vieno žodžio apie tai, kaip yra šiuo metu, kas yra patogu, kas ne. Ir tik pasijungus į naujos svetainės administravimo aplinka pradedama lyginti svetainės.

Lygindamas dvi svetaines klientas dažniausiai pasirenka kas jam patogu senoje ir nurodo tai kaip klaidą/nepadarytą darbą. Gali atsirasti funkcijų apie kurias nei žodžiu, nei raštu nebuvo tartasi, tačiau klientas tai supranta kaip “savaime suprantamą dalyką”. Todėl turime kelis patarimus kaip išvengi blogosios praktikos ir pykčių proceso eigoje.

Tai tokie paprasti keli punktai kurie tikrai padės abiem pusėm išvengti nesusipratimų. Jeigu visgi svetainės neturite, bet vis dar galvote ką daryti, pirkti ar nepirkti, rašėme šia tema straipsnyje: Kada verta nuomotis elektroninę parduotuvę

Turite klausimų?

mielai į juos atsakysime